Jezdci kubatury Moto3 mají za sebou druhé testování před sezónou 2012. Mezi nimi i český tým FGR. Cílem českého týmu bylo odjetí co nejvíce kol a to proto, aby si jezdec Jasper Iwema zvykl na nový podvozek a motor motocyklu. Iwema první den zajel nejrychlejší čas 1´53.3s během 49 kol. Druhý den zvládl o 4 kola více s časem 1´53.3s.

Třetí den se český tým snažil použít novou elektroniku určenou na kitový motor a žádný velký úspěch se nedostavil. Jasper Iwema ale najel celkem 151 kol a cíl byl tak splněn.

Porovnání s ostatními jezdci proběhne za 3 týdny opět Jerezu, kde bude mít FGR k dispozici tovární materiál a oficiální časomíru.

Jasper Iwema (FGR)

Jasper Iwema (FGR)

Jasper Iwema

„ První testy ve Valencii a Jerezu s motocyklem třídy MOTO 3 a mým týmem MOTO FGR jsou za námi. Můj první dojem na tým a motorku je velmi dobrý. Po 300 kolech můžu shrnout, že si postupně zvykám na čtyřtaktní motor Honda a jsem příjemně překvapen, jak dobře podvozek FGR funguje. V této fázi je těžké vyhodnotit, jak si vedeme oproti konkurenci, protože jsme doposud nemohli jet s oficiálním materiálem od Honda. Toto přináší smíšené pocity, ale myslím, že můžeme být celkově spokojeni s odjetými kilometry, které jsme doposud najeli. Obzvláště se mi líbí způsob, jakým tým MOTO FGR společně pracuje a velmi se těším na pokračování s dobrými výsledky v dalších testech tak, abychom byli připraveni na první závod v Kataru, který začíná v dubnu.“

Igor Králík, šéfmechanik

„ První dva dny vše fungovalo, protože jsme měli standardní motor i elektroniku. Třetí den jsme s novou elektronikou jeli pomaleji a hledali její optimální nastavení, což je ale v podstatě nemožné, protože jsme omezeni, aby to vůbec standardní motor vydržel. Teď musíme vše nachystat na 100 %, abychom mohli testovat ještě dva dny ve Valencii před oficiálním testem v Jerezu, kde už budeme mít konečně kitový motor. “