Casey Stoner (Repsol Honda) 2″00.473s

“Opět jsme nemohli využít všechny tři testovací dny. První den jsme odjeli pouze 16 kol než začalo pršet a ten druhý jsme nevyjeli vůbec. Takže dnes to bylo fajn mít pěkné počasí, vyrazit na okruh a hledat nastavení motocyklu, které nám bude vyhovovat. Zkoušeli jsme několik věcí s elektronikou proto, aby se motor choval tak, jak se nám to líbí. Také jsme zkoušeli zkrátit zadní část motorky, abychom zmírnili vibrace. To se nám povedlo, ale zatím se nám nedaří je odstranit úplně, takže mám ještě dost práce. Podvozek i trakce je nyní dobrá, zatáčení je v pohodě, ale s těmi vibracemi musíme něco udělat. Celkově jsme ale s motorkou velmi spokojeni”.

Casey Stoner

Casey Stoner

Dani Pedrosa (Repsol Honda) 2″00.648s

“Během toho testu jsme se snažili testovat podvozek a najít nejlepší kompromis v nastavení. Měli jsme několik nápadů v nastavení, které jsme testovali a ze Sepangu odjíždíme spokojení. Tohle je velmi specifická trať a tak je důležité, abychom ji do budoucna dobře znali. Také jsme se zlepšili na brzdách a i pocit z podvozku je o něco lepší, protože se nám povedlo zmírnit vibrace. Ještě se musíme zlepšit v nájezdu a průjezdu zatáček, ale já si myslím, že to zlepšení přijde ve chvíli, kdy začneme datailněji pracovat s elektronikou a motorem v Jerezu.”

Andrea Dovizioso (Yamaha Tech3) 2´00.802s

“I když první dva dny pršelo, tak se nám během testů dařilo a já jsem s výsledky šťastný. Hned první den jsem během deště pár kol odjezdil a s motorkou jsem byl spokojený. Motor běží plynule a já zvládl i drift. Důležité je i to, že se po fyzické stránce cítím naprosto v pohodě, rameno je o mnoho lepší, když to porovnám s prvními testy. I to mi pomohlo si na Yamahu více zvyknout. Na motorce se teď cítím mnohem lépe a jsem šťastný, že jsem zajel tak dobrý čas a skončil třetí. Nový motor se mi líbí, protože vjezd do zatáček je mnohem lepší. Tohle byla ale silná stránka Yamahy už dávno. Také jsem zkoušel, co snesou pneumatiky, když jsem zajel souvislých 15 kol. Stále máme hodně práce, ale potenciál motocyklu je opravdu obrovský. Nyní se těším do Jerezu, protože je to zcela odlišná trať od té v Sepangu. Je tam jiné klima i teplota tratě je chladnější a bude to určitě důležité k tomu, abychom zjistili, jak na tom jsme.”

Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing) 2´00.877s

“No, odpoledne to byla jedna z nejtěžších simulací závodu, které jsem kdy jel. Litr je totiž daleko víc unavující a vypadá to, že zadní pneumatika se po třech až čtyřech kolech dost opotřebuje. Potom už ten pocit zůstane stejný, je to jako jízda na vodě, kdy se snažíte kontrolovat zadek při výjezdech ze zatáčky a akceleraci. I tak se mi ale podařilo dokončit test v dobrém tempu, takže celkově to byl velmi pozitivní test a já bych rád poděkoval Yamaze za její skvělou práci.”

Cal Crutchlow (Yamaha Tech3) 2´00.986s

„V prvních dvou dnech hrálo počasí velkou roli, takže jsem šťastný, že ten poslední byla trať suchá. Na motocyklu jsme udělali nějaká zlepšení. Líbí se mi nový motor a ty změny, které Yamaha udělala předpovídají dobrý začátek sezóny. Jsem spokojený s časem, který jsem zajel, protože Sepang není zrovna moje oblíbená trať. I tak jsem ale pátý online casino nejrychlejší a na nejlepší jezdce zas tolik neztrácím. Hlavní je to, že zajíždím stabilní časy, v tom jsem se od loňské sezóny zlepšil. Dodává mi to sebevědomí a opravdu si jízdu na litru užívám. Bez přestávky jsem zajel 12 kol a nové pneumatiky začaly dost klouzat, byly hodně opotřebované a vypadá to, že výběr pneumatik v této sezóně bude důležitější než kdy předtím. Motocykl jezdil v Sepangu dobře a já jsem nyní zvědavý, jak bude situace v Jerezu vypadat. Je to naprosto odlišný okruh a počasí je zde mnohem chladnější. To nám dá další vodítko k tomu, abychom zjistili, jaký je opravdový potenciál našeho motocyklu.”

Hector Barbera (Pramac Racing) 2´01.231s

“Se závěrečným dnem jsem velice spokojený. Moje pocity na Ducati se zlepšují s každým testováním a pomalu začínám chápat, jak zacházet s plynem, což bylo u osmistovky úplně jiné, tam jsem neměl skoro žádnou odezvu. Teď se chování motocyklu hodně změnilo, ale stále je co zlepšovat. Musíme zapracovat na nějakých věcech, abychom mohli zrychlit. S výsledkem dnešního dne můžu být ale spokojený, také bych rád poděkoval lidem v týmu za perfektní práci.“

Alvaro Bautista (San Carlo Honda Gresini) 2´01.275s

“Jsem spokojený, protože jsme konečně mohli testovat celý den. Předtím dva dny pršelo a my jsme tak na trať vyjeli pouze v dopoledních hodinách. Samozřejmě, že testovat celý den bylo obtížné, začali jsme hned brzy ráno, měli jsme jen kratičkou pauzu a hned poté jsem se vrátil na trať. Soustředil jsem se hlavně na to, abych si na litrový motocykl co nejvíce zvykl, a i když jsem byl na konci dne unavený, jsme s pokrokem spokojený. Naneštěstí jsem v prvním kole udělal chybu a spadl jsem. Bylo to proto, že pneumatiky ještě nebyly zahřáté a já byl v zatáčce moc široký. Naštěstí šlo o menší pád a nic se mi nestalo. Pokračovali jsme v práci na druhém motocyklu a snažili jsme se vylepšit nastavení. Jsme opravdu spokojený, protože jsme odvedli kus práce a snížili jsme ztrátu na první pozice. Víme, že je před námi ještě hodně práce, ale jsem šťastný, protože vztahy v týmu jsou skvělé a všichni víme, že se do testů v Jerezu ještě zlepšíme.”

Ben Spies (Yamaha Factory Racing) 2´01.432s

“Bohužel jsem měli malou nehodu, ale poučili jsme se a celkově to tady bylo dobré. Vyzkoušeli jsme nějaké nové nastavení elektroniky a tlumičů, což nám pomohlo se zase o něco zlepšit. Je škoda té nehody, ale z tohoto testu víme, že má motorka velký potenciál.”

Ben Spies

Ben Spies

Stefan Bradl (LCR Honda) 2´01.492s

“Včera jsme na trať nemohli, takže to pro nás bylo těžké. Po 54 kolech jsem se cítil dost unavený. Hlavně kvůli té vysoké teplotě. Ze Sepangu ale odjíždím s dobrým pocitem a také s dobrým nastavením motocyklu. Společně s HRC jsme testovali různé nastavení motoru a palivové mapy. Se svými časy na kolo jsem moc spokojený a ztráta na první jezdce je akceptovatelná. Když budeme takto pokračovat, tak jsem si jistý, že se brzy dostaví pozitivní výsledky.”

Valentino Rossi (Ducati tým) 2:01.550

Vyjádření naleznete v samostatném článku.

Nicky Hayden (Ducati tým) 2:01.609

Vyjádření naleznete v samostatném článku.

Colin Edwards (NGM Mobile Forward Racing) 2´03.681s

“Upřímně ty první dva dny to bylo dost frustrující. Poslední den jsme pracovali na připojení plynu a něco jsme objevili. Díky tomu to byl pozitivní test. Co se týče elektroniky, tak se obávám, že se nám do závěrečného závodu ve Valencii nepodaří dokončit její vývoj. Budeme na tom pracovat celou dobu. Ale jak se říká “Řím nebyl postaven za jeden den!”. Sice to není moc rychlý proces, ale každé testování se o něco málo zlepšíme a to je hlavní. Přijeli jsme s novým rámem a specifickým motorem, takže od prvního do třetího testu jsme měli pokaždé prakticky novou motorku. Nyní máme to, co se dá považovat za 2012 specifikaci. Stále máme malý problém s vibracemi, ale je to o hodně lepší, než to bylo a také si myslím, že vím, jak to odstraníme. V Jerezu bude cíl jasný, zlepšit to. Zkrátka potřebujeme najít nějaké účinné řešení a rychle, k čemuž nám pomůžou získaná data.”

Yonny Hernández (Avintia Racing) 2´06.632

“Jsem šťastný, protože jsem byl opět na motorce a se svým týmem, a mohli jsme pokračovat v práci. Při testování jsem pochopil, jak se chová kontrola trakce a v tabulkách jsme se díky tomu posunuli dopředu. Naneštěstí déšť a problémy s elektronikou naší práci na motorce zpomalili. Naštěstí se nám poslední den podařilo zlepšit nastavení motocyklu. Poslední testy v Jerezu budou velice důležité. Chceme je využít k tomu, abychom vytvořili konečnou verzi motocyklu s podvozkem, který nám dovolí z motorky dostat co nejvíce.”

Iván Silva (Avintia Racing) 2´06.785

The last day I focused on the chassis and although we still have problems with the front wheel we have a little more grip and can turn the bike easier. Now that the engine runs perfectly, the next test we’ll focus on getting the final bike to be more competitive.”

“Pracovali jsme hlavně na motoru a na kontrole trakce. Byla velká škoda, že první dva dny pršelo a my jsme nemohli udělat vše, co jsme chtěli. Nicméně s tím měly problém i všichni ostatní. Poslední den jsem se soustředil na podvozek. Stále sice máme problémy s předním kolem, ale motocykl se v zatáčkách chová mnohem lépe. Motor nyní pracuje bezvadně a my se tak v příštích testech můžeme soustředit na to, aby byla výsledná verze motocyklu více konkurenceschopná.”