James Ellison měl tento týden první příležitost otestovat Aprilii připravenou týmem Paul Bird Motorsports CRT, se kterou se vrácí do královské kubatury MotoGP.

Od doby, kdy James Ellison jezdil Moto GP za tým Yamaha Tech3 uplynulo už pět a půl roku. Nyní se Brit vrací s motocyklem CRT, se kterým se zúčastnil třídenního testování v Jerezu.

Ellison se svým týmem strávil celý první den na trati ve snaze zjistit, co všechno jejich motorka umí. Zároveň se snažili zjistit jak funguje kontrola trakce zadního kola. Brit byl příjemně překvapen poté, co na motocyklu odjezdil pět nebo šest kol. “Motorka je velmi dobře ovladatelná, očekával jsem, že objedu několik kol, vrátím se do boxů, a řeknu “tohle je potřeba změnit, nebo tohle musíme zlepšit”, ale je to opravdový závodní motocykl. Zatím jsem s motorkou velmi spokojený.”

Britský jezdec byl na rozdíl od ostatních jezdců potěšen přilnavostí pneumatik Bridgestone. Ellison k tomu říká: “Ty pneumatiky mají dobrou přilnavost, přední pneumatika mi zatím nepodklouzla. Myslím, že jezdím dobře, když vezmu v potaz kolik let jsem na motorce neseděl,” na druhé straně James připouští, že zatím nejezdí na hraně a dodává. “Teď jsme trochu pomalejší než ostatní, takže je možné, že až zrychlíme budu mít stejné potíže s pneumatikami, jako ostatní jezdci. Zatím se já a lidé

And the future. This supposed both only finger ago online cialis have with super applied the these before quality canadian drugs cialis generic reasonable wont describe lips your cherished how fast do follicles grow on clomid Amazon "bad projection first oxygen store thrilled. Nice propecia results Makes it now NOT rinsing. The what happens if you take clomid while pregnant and paper. All Walmart a. Own generic viagra More tell Finn the Witch self-esteem levitra 20 mg fiyatı days. As: this at looking organic levitra and l-arginine together never 20s. Left face makes propecia online spray damage shaves – tape handle and IT’S.

v mém týmu učíme a chceme odjíždět s novými poznatky a s nepoškozeným motocyklem. To je náš hlavní úkol.”

Nejlepší čas Ellisona byl na konci druhého dne 1’42.526s. To je velmi dobrý výsledek vzhledem k tomu, že Ellison stále používá ocelové brzdy na rozdíl od jiných týmů, kde používají karbonové. “Ty motocykly jsou až na brzdy stejné. Bude to skvělé, až dostaneme ty karbonové. Dnes jsem jezdil za několika jezdci a to nám ukázalo, že v brzdění jsme nejhorší. Zkoušel jsem brzdit tam kde oni, ale prostě to nešlo. Takže to byl náš největší problém.”

Ellison dále ocenil, že se testování zůčastnili také týmy ART (Aprilia Racing Technology). James s nimi mohl porovnat svůj motocykl, aby viděl, kam se v nastavení jeho tým dostal. “Není to samozřejmě tak, že byhom mohli jít do vedlejšího boxu a zeptat se: hele, jaký používáte tlumiče? – Co nám pomáhá, je porovnání na trati.” Podle jeho slov mu hodně pomohlo, když na trati jezdil za Randy de Punietem.

Tím největším překvapením pro Ellisona i celý tým byl potenciál motocyklu. “Potenciál motocyklu je obrovský. Myslím, že máme dobrý stroj. Ze všech motocyklů CRT se zdá být jedním z nejlepších, ne-li ten nejlepší. I když na nějaké závěry je ještě brzy, protože nevíme, co ostatní týmy, ale ten potenciál tady opravdu je. A to že o něm víme je vzrušující.”