První úvodní tréningový den, když dokončil před svým týmovým kolegou Lorenzem, byl Valentino velmi spokojený. Jasným cílem po smolném druhém a třetím závodě bylo vyhrát, když však byl konci dne pouze něco  přes desetinku sekundy za top časem Hondy Daniho Pedrosy, měl důvod ke spokojenosti.

Bohužel pro něj 2.  kvalifikační den vypadal o dost hůře. Pro své fanoušky tak devítínásobný mistr světa pouze prohlásil, že to byl težký den a popřál jim dobrou noc.

Márquez při 4. tréningu uklouzl v zatáčce číslo 3, ale po dvou kolech byl schopen opět najít svůj rytmus. Prohlásil: “Seděl jsem na svém druhém biku a bylo dost těžké vrátit se znovu do rytmu. Zajel jsem 2 kola a pak začla kvalifikace. Tak jsem začal tahat jako dříve.”
To Dani Pedrosa, který upadl ve druhé kvalifikaci měl po pádu na doběhnutí si pro náhradní motocykl do boxu jen 10 minut. Následně vyjel na trať a kvalifikace byla u konce. Dani Pedrosa se ke kvalifikacím vyjádřil takto: “Odpolední tréningy byly náročné. V kvalifikaci jsem měl pád, musel jsem pak do boxu a zbylo mi málo času na to, abych svůj čas vylepšil. Podařilo se mi zajet trochu slušný čas a zachránit alespoň 6. místo. Je to ale škoda, mohli jsme stát mnohem více vpředu. Zítra se musíme pokusit o dobrý start, probojovat se na špici a zajet dobrý závod.”
Výsledky Pedrosy a Márqueze poté co oba utrpěli pás jsou tedy velmi odlišné.

Cal Crutchlow utrpěl dva pády již před dvěmi týdny v Jerezu. Dnešní odpoledne Brit opět ztratil kontrolu nad motocyklem a utrpěl těžký pád na pravou stranu. Svou účastí v tréningu si zajistil 4. místo a následně se odebral na zdravotní kontrolu do Medical Centre. Tam se potvrdila fraktura horní části holení kosti a dalšího místa, které zajišťuje stabilitu a pohyb kolene. Je to velice malá fraktura a Cal možná bude moct jet závod, řekl lékař z Clinica Mobile. Koleno také může přes noc natéct a to by byl problém.

Výsledky 2. kvalifikace MotoGP Velké ceny Fancie v Le Mans

Pos. čís. Jezdec Stát Tým Značka Km/h čas ztráta
1./před.
1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 301.9 1’33.187
2 99 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 302.6 1’33.217 0.030 / 0.030
3 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 299.2 1’33.603 0.416 / 0.386
4 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 301.1 1’33.609 0.422 / 0.006
5 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 303.2 1’33.634 0.447 / 0.025
6 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 303.1 1’33.639 0.452 / 0.005
7 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 302.1 1’33.984 0.797 / 0.345
8 46 Valentino ROSSI ITA Yamaha Factory Racing Yamaha 299.2 1’34.009 0.822 / 0.025
9 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 302.4 1’34.222 1.035 / 0.213
10 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 297.1 1’34.242 1.055 / 0.020
11 41 Aleix ESPARGARO SPA Power Electronics Aspar ART 286.7 1’34.754 1.567 / 0.512
12 14 Randy DE PUNIET FRA Power Electronics Aspar ART 287.6 1’35.086 1.899 / 0.332
Vale Rossi Lemans a difficult day - motogpnews.cz

Vale Rossi Lemans a difficult day – motogpnews.cz

Vale Rossi Lemans a difficult day Vale Rossi Lemans a difficult day - motogpnews.cz 2

Vale Rossi Lemans a difficult day Vale Rossi Lemans a difficult day – motogpnews.cz 2

 

Vale Rossi Lemans a difficult day Vale Rossi Lemans a difficult day - motogpnews.cz 3

Vale Rossi Lemans a difficult day Vale Rossi Lemans a difficult day – motogpnews.cz 3

 

Nicky Hayden Lemans Arai Helmet

Nicky Hayden Lemans Arai Helmet

Marques racing LeMans 2013 motogpnews.cz

Marques racing LeMans 2013 motogpnews.cz

 

Nicky Hayden LeMans Pilane

Nicky Hayden LeMans Pilane