Na okruhu v Jerezu včera vyvrcholily třídenní privátní buy viagra online testy CRT a nejrychlejším jezdcem na speciálech CRT byl opět Randy de Puniet. Hned za ním se umístil jeho týmový kolega Aleix Espargaro (Power Electronic Aspar). Hector Barberá nakonec k testování nastoupil, mechanici přes noc opravili havarovanou Ducati, která po úterní Abajově nehodě skončila v plamenech.

Randy De Puniet

Randy De Puniet

Nejrychlejším mužem na strojích CRT byl opět Francouz, De Puniet, s nejrychlejším časem 1″40.3s se ztrátou 3 desetin vteřiny na satelitní Ducati GP12, kterou testoval Hector Barberá, jezdec týmu Pramac.

Randy De Puniet se poslední testovací den soustředil hlavně na nastavení elektroniky a také problémy s přilnavostí zadního kola. S potenciálem svého motocyklu ART je ale velice spokojený. Čas, který dnes francouzský jezdec zajel, byl jen o necelou jednu sekudu horší, než traťový rekord (1’39.731), který v roce 2010 zajel Dani Pedrosa. Sám De Puniet očekává, že se jeho ART motocykl ještě zlepší, neboť je stále ještě čas k úpravám. První závod seriálu MotoGP se jede v Kataru 8. dubna.

Se ztrátou 8 desetin vteřiny na De Punieta skončil jeho týmový kolega Aleix Espargaró. Na konci dne tvrdil, že zlepšení o 1.5s od prvního dne neočekával. Španěl pro motogp.com řekl, že další zlepšení očekává, až na motocyklu použijí tvrdou směs pneumatik Bridgestone, a že je velice spokojený s výsledky tohoto třídenního testování.

Mattia Pasini z týmu Speed Master zakončil testy na svém ART motocyklu o sedm desetin vteřiny lépe než v pondělí. Ital pro motogp.com uvedl, že je více než šťastný, protože se mu v průběhu testů podařilo zlepšit o téměř jednu vteřinu.

Danilo Petrucci z týmu Ioda Racing Project CRT se oproti úterním testům dokázal v závěrečný den zlepšit o 1,7s. Při ranních testech, měl Ital menší pád, ale byl schopen se vrátit na trať, aby mohl pokračovat ve vylepšování elektroniky.

I Brit, James Ellison, dokončil své první testování v týmu Paul Bird Motorsport. Prozatím nejel online casino na hraně a spíše se soustředil na to, aby se na motocyklu cítil pohodlně. Ellison dokázal při závěrečných testech zajet o dvě vteřiny lépe, než první den a řekl, že se motocykl určitě ještě zlepší poté, co tým odbrží nějaké nové díly, na které stále čekají.

Héctor Barberá přes všechny obavy nakonec ke středečním testům nastoupil. Tým mechaniků celou noc pracoval na Ducati, se kterou v úterý Karel Abraham havaroval. Abaja spadl a poté začala jeho generic cialis for sale in canada Ducati hořet. Naštěstí neutrpěl žádné zranění, ale na motocyklu došlo k poškození přední části motocyklu http://viagracheap-online.org/ a rámu. Mechanikům se ale podařilo motorku připravit a Barberá tak mohl ve středu testovat. Jeho nejlepší čas byl cialis aurochem 1’40.0s.

Jezdci a jejich týmy mají nyní týden na to, aby zpracovali nasbíraná data před dalšími testy 8. a 9. března na okruhu ve Španělsku (v Aragonu).

Neoficiální výsledky naměřené jednotlivými týmy:

MotoGP
Héctor Barberá (Ducati) 1’40.0

MotoGP (CRT)
1. Randy De Puniet (ART) 1″40.3 (66 kol)
2. Aleix Espargaró (ART) 1’41.1 (60 kol)
3. Mattia Pasini (ART) 1″41.29 (47 kol)
4. Danilo Petrucci (IODA) 1″41.6 (62 kol)
5. James Ellison (ART) 1″42.526 (53 kol)